مشاوره قرص لاغری-تماس و واتس آپ مشاوره : 09228744302 - ارسال پیام واتس آپ: 004915210664344

قرص لاغری اسلیم مکس SLIM MAX

قرص لاغری گیاهی اسلیم، مبارزه با چاقی

امروزه بحث چاقی، اضافه وزن و رژیم لاغری مورد توجه خیلی هاست؛ چرا که چاقی امروزه به یک معضل تبدیل شده و خیلی ها را درگیر خود کرده است. این روزها چاقی و اضافه وزن آفتی برای خوش اندامی خیلی ها  گردیده و سبب کاهش اعتماد به نفس آنان شده است. از عواملی که سبب بروز این معظل می شود، می توان به بی‌نظمی در خوردن غذا، مصرف افراطی فست فودها و غذاهای پرکالری، بی تحرکی و یک جا نشستن در ادارات و شرکت‌ها، مقابل تلویزیون و بازی‌های کامپیوتری و… اشاره کرد.

 

در این میان ممکن است افرادی برای خلاص شدن از شر چربی های اضافه شروع به گرفتن رژیم غذایی بکنند، ولی باید حواسشان باشد که این کار را به طور خودسرانه انجام ندهند؛ چون ممکن است این رژیم ها گاهی به ضرر فرد تمام شود و به جای آنکه او را لاغر کند، ممکن است سبب ابتلای او به انواع بیماری ها گردد؛ چون این رژیم های خودسرانه هیچ گونه پایه علمی ندارند.

 

تبلیغات زیادی که در ماهواره، سایت ها و فضای مجازی برای داروهای لاغر کننده صورت می گیرد،  اکثرا داروهایی هستند که فاقد هر گونه نظارتی از سوی وزارت بهداشت هستند و ترکیبات و عوارض آنها نامشخص است. باید حواستان باشد که برای استفاده از هر گونه داروی لاغر کننده ائل باید حواستان باشد که دارای مجورز باشد، ثانیا حتما باید توسط پزشک برایتان تجویز شده باشد. خیلی از افراد دنبال داروهایی لاغری هستند که علاوه بر اینکه ساخت داخل باشد، دارای مجوز از سازمان بهداشت و مورد تایید پزشکان آنان نیز باشد. دلیل مهمی برای یافتن یک داروی لاغری ایرانی ، دارای مجوز ، گیاهی ، بدون عوارض، ارزانقیمت و مورد تایید پزشکان و وزارت بهداشت است.

 

شرکت گیاهان قائم دارو بدین منظور اقدام به تولید دارویی به نام قرص اسلیم مکس کرده است که از فراورده های گیاهی حاصل می شود و از آن به عنوان کاهش دهنده توده چربی و لاغری استفاده می شود. کپسول اسلیم مکس محصولی از شرکت قائم دارو می باشد و در هر بسته آن 30 عدد کپسول وجود دارد. با استفاده از این قرص، کاهش وزن به صورت طبیعی اتفاق می افتد و دارای مجوز از وزارت بهداشت می باشد.

 

 

مکانیسم اثر قرص لاغری گیاهی اسلیم مکس قائم دارو

قرص لاغری گیاهی اسلیم مکس که داروخانه های ایرانی موجود است، به دلیل خاصیت ترموژنیک که دارد، سبب افزایش متابولیسم شده که در نهایت منجر به کاهش وزن می گردد. ترکیب گالوکاتشین گالات موجود در قرص لاغری گیاهی اسلیم مکس، چربی های بدن را از بین می برد و با مهار کردن فعالیت آنزیم COMT ، سبب بالا رفتن غلظت کاتکول آمین ها در سیتوزول سلول ها می شود و باعث افزایش سوخت و ساز آنان می گردد. قرص لاغری گیاهی اسلیم مکس با کم کردن متابولیسم کربوهیدرات ها و کاهش جذب روده ای گلوکز سبب کاهش وزن افراد می گردد.

 

اجزای تشکیل دهنده قرص لاغری گیاهی اسلیم مکس

قرص لاغری گیاهی اسلیم مکس، متشکل از چهار گیاه دارویی تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی می باشد.

 

تخم کرفس

تخم کرفس خاصیت ادرار آوری دارد و مایعات حبس شده در بدن را که باعث ایجاد تورم و زیاد شدن وزن می گردد را از بدن خارج کرده و به این ترتیب باعث لاغری فرد می شود. گاهی اوقات، برخی چاقی ها کاذب بوده و به دلیل حبس شدن مایعات در بدن می باشد.

زمانی که مایعات درون بدن حبس می شود، صورت، دست ها و پاها به حالت پف کرده و متورم در می آید که مهمترین علامت آن، به جا ماندن رد حلقه انگشتری و یا کش جوراب می باشد. همچنین تنگ شدن غیرطبیعی کفش، مخصوصا در قسمت روی پا، از علائم محبوس شدن مایعات می باشد. تخم کرفس منجر به رفع این مشکل شده و در نهایت فرد لاغر تر می شود.

 

 

رازیانه

رازیانه موجود در قرص لاغری گیاهی اسلیم مکس، سبب کم شدن اشتها می گردد. رازیانه علاوه بر اینکه سبب کم شدن اشتها می گردد، سبب بالا رفتن اشتها می گردد و نفخ معده را درمان می کند.

 

زیره سبز

زیره سبز سبب کم شدن وزن می گردد، این گیاه از یک طرف باعث زیاد شدن فعالیت غده تیروئید و از طرف دیگر باعث بالا بردن سوخت و ساز چربی ها و شکستن آنان می شود و در نهایت اشتها را کم می کند.

 

کاسنی

کاسنی با طبع خنکی که دارد، سبب می شود، زیره سبز و رازیانه موجود در قرص لاغری گیاهی اسلیم مکس، فرد را دچار گرمی زیاد نکند. همچنین کاسنی، سبب سرکوب شدن اشتها می گردد.

وجود این چهار گیاه دارویی موجود در اسلیم مکس، خاصیت دارویی به آن بخشیده و آن را به یکی از بهترین داروهای لاغری گیاهی در ایران تبدیل نموده است.

 

 

مزایای قرص لاغری گیاهی اسلیم مکس

 

·         کم کردن وزن

·         کوچک کردن توده چربی

·         بالا بردن سوخت وساز بدن

·         دارای خاصیت آنتی اکسیدانی

·         ضد سرطان

·         جلوگیری از فشار خون بالا

·         کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول خوب خون

·         استحکام دندان ها

 

چه کسانی نباید قرص لاغری گیاهی اسلیم مکس مصرف کنند؟

·         افراد حساس به دارروهای گیاهی نباید اسلیم مکس مصرف کنند.

·         افرادی که داروهای کاهنده فشار خون مصرف می کنند، مصرف اسلیم مکس آنان حتما باید تحت نظر پزشک باشد.

 

از عوارض اسلیم مکس تا الان گزارشی نشده. اما در هر صورت اگر با مصرف  این دارو دچار هر گونه عوارضی شدید، مصرف آن را قطع کرده و با پزشکتان مشورت نمایید.

 

دستور مصرف قرص اسلیم مکس برای لاغری

·         2 عدد کپسول 2 ساعت بعد از صبحانه

·         2 عدد کپسول 3 ساعت بعد از ناهار

 

 

مدت زمان مصرف قرص لاغری گیاهی اسلیم مکس

مصرف این قرص را باید تا زمان رسیدن به وزن ایده آل ادامه دهید و اگر با مصرف این دارو دچار

یبوست و یا کندی در روند لاغری شدید، شبی یک یا دو عدد کپسول رولاکس مصرف کنید.

 

نکاتی در رابطه با کپسول لاغری گیاهی اسلیم مکس

·         اگر شما از مکمل های بدنسازی مثل کراتین، وی، گلوتامین و … مصرف می کنید، کپسول اسلیم مکس همزمان با آنها مصرف نکنید و حداقل ۲ ساعت بین آنها فاصله بیندازید.

·         در صورتی که از داروهای مرتبط با روده بزرگ استفاده می کنید، بایستی قبل از مصرف اسلیم مکس با پزشک مشورت کنید.

·         استفاده از قرص لاغری گیاهی اسلیم مکس، مشکلی برای کسانی که کبد چرب دارند، ایجاد نمی کند.