مشاوره قرص لاغری-تماس و واتس آپ مشاوره : 09228744302 - ارسال پیام واتس آپ: 004915210664344

قرص لاغری BODY slim

خبر

در مورخ ۱۳۹۸/۰۷/۱۷

قرص لاغری BODY  slim

قرص لاغری BODY  slim 

 

آیا قرص لاغری body slim  گیاهی است؟

قرص لاغری body slim، یک محصول لاغری نسبتا قوی می باشد و مستقیما چربی های اضافی بدن را نشانه می گیرد و با افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن، چربی های اضافه را می سوزاند. از آنجا که بیشترین تاثیر این محصول روی چربی های ران و شکم می باشد؛ بنابراین مصرف آن به کسانی که در این قسمت ها چربی اضافه دارند، توصیه می شود.

 

 

 

آیا قرص لاغری body slim  گیاهی است؟

قرص لاغری body slim، یک محصول لاغری نسبتا قوی می باشد و مستقیما چربی های اضافی بدن را نشانه می گیرد و با افزایش متابولیسم و سوخت و ساز بدن، چربی های اضافه را می سوزاند. از آنجا که بیشترین تاثیر این محصول روی چربی های ران و شکم می باشد؛ بنابراین مصرف آن به کسانی که در این قسمت ها چربی اضافه دارند، توصیه می شود.

 

ترکیبات قرص لاغری body slim

قرص لاغری body slim محصول کشور اسپانیا می باشد و بیشتر ترکیبات آن از طبیعی و گیاهی مثل بلوبری، گارسینیا و چای سبز و قهوه سبز می باشد. گارسینیا میوه ای است که در اندونزی یافت می شود و تحقیقات انجام شده نشان می دهد که این میوه مانع تبدیل قند بدن به چربی می گردد. بلوبری موجود در کپسول لاغری body slim نیز بر کاهش وزن تاثیر می گذارد.

 

مزایای قرص لاغری body slim

از مهم ترین خصوصیات قرص لاغری body slim، به کار رفتن قهوه سبز در ترکیبات آن می باشد که تاثیر فوق العاده ای در روند لاغری دارد. تحقیقات نشان می دهد که مصرف عصاره قهوه سبز، قرص لاغری بادی اسلیم body slim خونساز بوده و نفخ و ورم معده را کاهش می دهد و در حدود 60 درصد ترکیبات آن گیاهی می باشد. این محصول با عملکرد بالایی که در روند کاهش وزن دارد، از قرص های لاغری خوب محسوب می شود.

 

هشدار: مصرف قرص لاغری با تجویز پزشک

توجه به این نکته ضروری است که قرص لاغری body slim با اینکه سبب لاغری می شود و بیشتر مواد موجود در ترکیبات آن گیاهی است، اما این دلیلی برای مصرف خودسرانه این قرص لاغری نیست. این قرص نیز مانند سایر قرص ها و داروهای لاغری حتما باید تحت نظر پزشک متخصص و با تجویز او مصرف گردد. چرا که مصرف یک دارو ممکن است با شرایط بدنی شما سازگار نباشد و صرفا به این خاطر که  این دارو روی یک فرد تاثیر مثبت گذاشته، نباید شما را تشویق به مصرف آن کند، چون هیچ تضمینی وجود ندارد که با شرایط بدنی شما هم سازگار باشد؛ یک دارو می تواند برای یک فرد نتایج مثبت به همراه بیاورد و در عین حال برای فرد دیگر خطرناک و مضر باشد.

همچنین فراموش نکنید که در کنار مصرف این دارو، حتما باید از رژیم غذایی صحیح و سالم پیروی کرده و ورزش منظم داشته باشید تا بتوانبد نتیجه مطلوب گرفته و کاهش وزن دهید.

 

نحوه عملکرد قرص لاغری بادی اسلیم

کپسول لاغری بادی اسلیمbody slim، با افزایش فعالیت متابولیک مولکول‌های چربی، سب می‌شود تا سریعتر تبدیل به انرژی گردند. همچنین باعث کاهش شدید اشتها می گردد و بدین ترتیب بدن را وادار می کند از چربی‌های انباشته شده در بدن برای مصرف روزانه خود استفاده کند.

 

کاندیدای مناسب مصرف قرص لاغری body slim

این قرص به کسانی که از قرص‌های لاغری دیگر نتیجه نگرفته‌اند و یا چربی های آنان نسبت به قرص‌های لاغری دیگر مقاوم شده است، البته با مشورت پزشک توصیه می گردد. با مصرف این این قرص لاغری، می توانید از همان روزهای اولیه تاثیر آن را بر چربی ها مشاهده کنید.

 

قرص لاغری بادی اسلیم body slim، با ترکیبی فوق‌العاده که دارد، توانسته در زمان کوتاهی، افراد بسیاری را جذب خود نماید. در واقع این دارو حالتی را به وجود می‌آورد مثل اینکه فرد در حال انجام یک فعالیت ورزشی است.

برای مشاوره رایگان و خرید قرص لاغری تنویید ریتارد آلمانی با ما تماس بگیرید

 

 تماس :  09191681989

 

 

جهت خرید و مشاوره رایگان  در مورد  قرصهای  لاغری آلمانی و قرص  تنوئید(تنویید)ریتارد آلمانی  با ما تماس بگیرید  

 Tenuate    Retard   Germany         

  تماس :  09191681989