مشاوره قرص لاغری-تماس و واتس آپ مشاوره : 09228744302 - ارسال پیام واتس آپ: 004915210664344

آیا قرص های لاغری سبب کاهش وزن می شوند؟

خبر

در مورخ ۱۳۹۸/۰۶/۰۳

آیا قرص های لاغری سبب کاهش وزن می شوند؟

 آیا قرص های لاغری سبب کاهش وزن می شوند؟

  آیا قرص های لاغری سبب کاهش وزن می شوند؟

اگر فردی هستیدکه کاهش وزن دهید و تناسب اندام داشته باشید، حتما تابه الان تبلیغات قرص لاغری را به گوششتان خورده. اما آیا به راستی قرص های لاغری باعث کاهش وزن می شوند؟ در جواب به این سوال باید ابتدا بدانیم قرص های لاغری به چه روشی عمل می کنند؟ آیا این قرص ها به اندازه ورزش و تغذیه سالم، موثر هستند؟

 

 

چرا قرص لاغری؟

بر اساس تحقیقات انجام شده در سال 2017، از میان چهار فرد سه نفر آنان دارای چربی اضافی هستند. بعضی از افرادی که دارای اضافه وزن هستند، به دنبال قرص ها و مکمل هایی هستند که کم کردن وزن و لاغر شدن را به راحتی خوردن یک قرص آسان فرض می کنند. قرص های لاغری مدعی هستند که باعث افزایش متابولیسم بدن می شوند، سبب می ش.ند فرد زودتر احساس سیری کند و یا اینکه اشتهای فرد را کم می کنند.

 

آیا  قرص های لاغری به راستی لاغر می کنند؟

 معمولا زمانی که تصمیم جدی برای لاغر کردن می گیریم دنبال روشهای آسانتر برای لاغری هستیم. ما در عصری زندگی می کنیم که خیلی از افراد هدف های زیادی از برای کاهش وزن دارند. در این میان، هر محصولی که ادعای لاغری سریعتری داشته باشد، فروش بالایی داشته و توجه عده بیشتری را جلب می کند. بین مکمل های عجیب و غریب که برای کاهش وزن وجود دارند و داروهایی که تمورد تایید FDA ( سازمان غذا و داروی آمریکا )هستند، تفاوت زیادی وجود دارد. برخی از افراد، زیر نظر پزشک و با رعایت کردن برنامه غذایی سالم و ورزش منظم می توانند از داروهای تایید شده FDA هم نتیجه بگیرند.  

 

احتمالا شما هم که این مقاله را می خوانید، یا جزو افرادی هستید که می خواهند وزن خود را کم کنند و یا در اطراف‌تان افرادی هستند که به دنبال کاهش وزن و تناسب اندام هستند. به دنبال سلامتی یا زیبای در نتیجه کاهش وزن باشیم، مهم نیست، مهم این است که بعضی از ما هر کاری می توانیم می کنیم تا از شر چربی‌های اضافه خلاص شویم. یکی از این روش‌ها که امروزه طرفداران زیادی هم دارد، استفاده کردن از قرص‌های لاغری می باشد. قرص‌هایی که برخی اوقات از طرف پزشکان برای کشانی که مبتلابه چاقی مفرط هستند تجویز می‌شوند و برخی افرادی هم خودسرانه و بدون تجویز پزشک، اقدام به تهیه و مصرف آنها می‌کنند.

 قرص

آیا قرص های لاغری عوارض دارند؟

مطالعات نشان می دهد در ایران، 50 درصد آقیان و 66 درصد خانم های بالای 40 سال، مبتلا به  اضافه‌وزن و چاقی می باشند. بنابراین خیلی عجیب نیست که خیلی از آدم های دور و بر ما  مدام به دنبال بهترین و کوتاه‌ترین روش های لاغری باشند و در این میان استفاده از قرص های لاغری را خیلی ها  ها راحت ترین راه می دانند.

 

شاید شما از این نوع قرص های لاغری، بدون تجویز پزشک و با اعتماد کردن به تعریف‌های دهان به دهان اطرافيان استفاده  کرده و هرگز هم به اینکه مورد تایید بوده اند یا نه توجه نکرده باشید اما بهتر است بدانید که خیلی از چربی‌سوزها، آمفتامین دارند و ممکن است عوارض جانبی فراوانی مثل پریشانی افکار، تمایل به خودکشی، اختلالات دریچه قلب و مشکلات کبدی را در مصرف‌کنندگان سبب شوند؛ بنابراین به راتحتی قادر نیستد مجوز تولید انبوه و عرضه به بازار را اخذ کنند. بنابراین پس بهتر است در مصرف قرص های لاغری کمی محتاط‌تر باشیم و حداقل به دنبال مصرف داروهایی باشیم که مجوز دازند و با نظر پزشک تجویز می شوند.

برای مشاوره رایگان و خرید قرص لاغری تنوئید ریتارد آلمانی با شماره زیرتماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت خرید و مشاوره رایگان  در مورد  قرصهای  لاغری آلمانی و قرص  تنوئید(تنویید)ریتارد آلمانی  با ما تماس بگیرید  

 Tenuate    Retard   Germany         

  تماس :  09191681989